-
-
A tárgy célja a szervezeten belüli, munkahelyi és üzleti kommunikáció elméletének és gyakorlatának bemutatása. Fontos, hogy a hallgatók megismerjék azokat a kommunikációs, motivációs modelleket és stratégiákat, amelyeket az üzleti és szervezeti kommunikációban hatékonyan alkalmazhatnak, ugyanakkor lényeges, hogy felismerjék és megértsék azokat a folyamatokat is, amelyek akadályozzák a sikeres kommunikációt. Ismerjék a szervezeten belüli individuális stratégiák eszközrendszerét úgy, hogy azt munkaerőpiaci helyzetben képesek legyenek önállóan, a megfelelő folyamatmodelleket, technikákat használni
előadás
E.711 kedd 08:00-10:00
A kurzus során teljesítendő feladatok:
A hallgatók a félév alatt egy 30-40 perces prezentációt tartanak, melynek során kritikai észrevételekkel, vitaindító kérdésekkel, reflektálnak az adott óra témájára, a megadott kötelező szakirodalomra. A prezentáció részletes vázlatát (handout) a prezentáció napján a kurzus hallgatóinak ki kell osztani és a ppt-vel együtt az oktatónak hétfő délig e-mailben el kell küldeni.Az órai munka az órai diszkussziókban való aktív és rendszeres részvételt jelenti. A puszta jelenlét önmagában nem elegendő a szemináriumi munkában való részvétel sikeres teljesítéséhez.A kurzus szóbeli vizsgával zárul, a kontaktórákon rögzített és átbeszélt szakirodalom/gyakorlat alapján
Tudás
Képesség
Attitűd
Önállóság és felelősség
Az egyetemi TVSZ szerint
1111 Budapest, Egry József u. 1. E.ép. 7. emelet, 715.
© 2023 BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék