Főoldal
|
Mesterképzés

Mesterképzés

Tájékoztatók

1. évfolyam őszi félév

A mintatanterv ebben a félévben a következő tárgyakat javasolja
felvenni:

  1. Interdiszciplináris kommunikációkutatás BMEGT43M100
  2. Társadalomismeret BMEGT43M112
  3. Érvelési és elemzési módszerek BMEGT41M101
  4. Empirikus kutatásmódszertan BMEGT43M113
  5. Vizuális kreatív iparágak működése BMEGT43M184
  6. Internet policy és digitális médiagazdaságtan BMEGT43M161
  7. Meggyőzéstechnika BMEGT41M110
  8. Digitális zeneipar BMEGT43M171
  9. Kulturális iparágak működése BMEGT43M140
  10. Üzleti kommunikáció BMEGT41M114
Az 1–4. tárgyak az egész évfolyamnak kötelezőek. Ezen kívül két kötelező specializációs tárgyat kell felvenni a választott specializáción. Ha esetleg felmerül, hogy egynél több specializáció kurzuskövetelményét teljesítenéd, vagy az, hogy előre elvégezz választható specializáció tárgyakat, akkor a többi specializáció tárgyból is választhatsz. Erről konzultálj a specializációvezetővel vagy a szakfelelőssel.

Órarend

Interdiszciplináris kommunikációkutatás: Narratológia BMEGT43M100

  • Oktatók: Gács Anna, Hamp Gábor
  • kötelező tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • Téma: a kurzus a narratológia (történetek tudománya) interdiszciplináris területén kalauzolja a résztvevőket. A történetmesélés nagy általános kérdésein túl a modern narratológia történetével, szerteágazó kérdésfeltevéseivel, a történetmesélés csapdáiról és a narratológiai szempontok elemzésekben, kutatásokban való használatával foglalkozunk. 
    A félév felépítése:
    a kurzus heti két alkalomból áll: a hétfői órán bevezetünk egy-egy témát előadás és interaktív részek segítségével. A keddi órákon szemináriumi formában a hétfői óra témájához és olvasmányaihoz kapcsolódó elemzéseket végzünk közösen.
  • Követelmények: a hétfői órára járni kötelező. Aki 5 vagy több alkalommal hiányzik (jelenléte nem éri el a 70%-ot), a megszerzett pontoktól függetlenül nem kaphat aláírást. A keddi órákra nem kötelező járni, de aki jön, az a részvételért és az aktivitásért is kaphat pontot. A keddi órákon lesz házi feladat. Aki hétfőn és kedden is jár,és rendszeresen ad be házi feladatot, megajánlott jegyet kap a szorgalmi időszak végén. Aki nem kaphat megajánlott jegyet vagy javítani akar a megajánlott jegyen, annak a vizsgaidőszakban dolgozatot kell írnia.

Társadalomismeret BMEGT43M112

  • Oktató: Csigó Péter
  • kötelező tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul

Érvelés és elemzési módszerek BMEGT41M101

  • Oktatók: Egres Dorottya, Kutrovácz Gábor
  • kötelező tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, évközi jeggyel zárul
  • Téma: a tárgy betekintést nyújt az érvelések vizsgálatába mind argumentáció-elméleti, mind logikai szempontból. Célja, hogy a hallgatók magas szinten elsajátítsák az érveléselemzési eszközök használatát, és képesek legyenek ezeket tudatosan alkalmazni szóbeli és írásbeli kommunikációjuk során. 
    A félév felépítése: az órák heti 2x90 perces blokkokban lesznek. Az órákon összességében kb. fele-fele arányban szerepelnek elméleti anyagrészek és gyakorlati foglalkozások.
  • Követelmények: a tárgy sikeres teljesítéséhez három feltételnek kell eleget tenni. (1) Az órák legalább 70%-án kötelező a jelenlét. (2) Két zárthelyi dolgozatot kell megírni, melyek a félév közepén, ill. végén esedékesek. (3) Részt kell venni egy csoportos vitán. A végső osztályzat egyfelől a két zárthelyi dolgozat eredményéből, másfelől a vitán elért pontszámból áll össze. Emellett lehetőséget biztosítunk plusz pontok szerzésére a javítás érdekében.

Empirikus kutatásmódszertan: Hétköznapiság, tapasztalat és a tudomány összefüggései BMEGT43M113

  • Oktató: Patakfalvy-Czirják Ágnes
  • kötelező tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, évközi jeggyel zárul
  • Téma: az empirikus kutatásmódszertan keretében az a célunk, hogy a megfigyelhető, körülöttünk létező társadalmi viszonyok értelmezéséhez különböző eszközöket ismerjünk meg, és együtt fedezzük fel a megfigyelés-megértés-kutatás elképesztően sokszínű útjait. A hangsúly az empirikus tudományokban kulcsszerepet játszó képzelőerő fejlesztésén és olyan módszertanok elsajátításán lesz, amik a hétköznapi életben is segítségünkre lehetnek. Ilyen például a résztvevő megfigyelés, amely akár munkahelyi, akár ismerősi viszonyaink pontosabb, reflektívebb megértésében is segíthet a terepmunka, amely a hétköznapi élet magától értetődőségét kérdőjelezi meg a diskurzuselemzés, amely segít különböző szövegek gyors elemzésében és a mögöttük húzódó kulturális-politikai és gazdasági elképzelések feltérképezésében. A félév során a kötelező olvasmánylista feldolgozása mellett kisebb csoportos és a saját kutatáshoz kötődő egyéni feladatokon keresztül fogunk elmélyedni hétköznapjaink banálisnak tűnő, egyértelmű, de mégis rejtélyes, strukturális és társadalmi relációkra visszavezethető világában.
    Készségfejlesztés: társadalomtudományos gondolkodás és a szociológiai képzelőerő fejlesztése kutatási eszközök megismerése és technikák elsajátítása
  • Követelmények: a kurzus csak rendszeres órára járással és készüléssel teljesíthető.-a kötelező olvasmánylista feldolgozása és alkalmazása a találkozók során 20%-a saját téma kidolgozása 50%-csoportos és egyéni feladatok 30%

Vizuális kreatív iparágak működése  BMEGT43M184

  • Oktató: Gács Anna
  • kötelezően választható, specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • Téma: a kurzus keretei között közreműködünk egy jótékonysági célú árverés előkészítésében és lebonyolításában. Az árverés célja az Utcáról Lakásba! Egyesület támogatása, az árverési tárgyakat kortárs képző- és iparművészek ajánlják fel. A közös munka során a résztvevők a következő területeken szereznek ismereteket: gazdasági viszonyok a kortárs képző- és iparművészetben (a művészek jövedelmei, galériák működése, vásárlókörök, alternatív értékesítési lehetőségek), a résztvevő művészek életműve, a jótékonyság társadalmi és pszichológiai mozgatói, civilszervezetek működésmódja, árverésszervezés, az online árverés lebonyolítása, jótékonysági művészeti akciók promóciója. A hallgatók ezekről a kérdésekről szakirodalmat olvasnak és dolgoznak fel, megismerkednek az egyesülettel, az árverési felület kezelésével, felkészülnek a résztvevő művészek életművéből és interjút készítenek velük, amely megjelenik az árverés honlapján, promóciós anyagokat készítenek az árveréshez, és előkészítik a képi, szöveges anyagokat az árverési felülethez. Segítenek a művek szállításában, a művészekkel és a vevőkkel való kapcsolattartásban.
  • Követelmények: a kurzus csak rendszeres órára járással teljesíthető. A szorgalmi időszakban a gyakorlati munkát írásbeli beadandók és prezentációk kísérik, a vizsgaidőszakban egybeszámolót kell beadni a végzett munkáról és annak szakmai tanulságairól.

Internet policy és digitális médiagazdaságtan BMEGT43M161

  • Oktató: Tófalvy Tamás
  • specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • A kurzus a Digitális média szakirány első kötelező tárgya, de minden más specializációról érdeklődő hallgató számára is nyitott és szabadon felvehető.
  • Téma:  az óra célja az, hogy a hallgatók kapjanak egy átfogó képet arról, hogyan működik a mai globális és hazai digitális média-ökoszisztéma, különös tekintettel a nagy platformok(Meta, Google, Spotify, Netflix) térnyerésére. Megvizsgáljuk, hogyan jutottuk el a mai állapotokhoz, és hova tartunk, valamint hogy ebben a folyamatban hogyan kapcsolódik össze az üzlet, a technológia, a tartalom, a fogyasztók és a szabályozás. Esettanulmányok és átfogó nagy trendek vizsgálatán keresztülpróbáljuk megérteni az összefüggéseket: a fogalmi, strukturális vizsgálattal összekapcsolódva pedig mai, gyakorlati tudást is szerezhetnek a hallgatók a legfontosabb globális, európai és hazai digitális médiapiaci és -szabályozási alapokról és trendekről. A legfontosabb témák között szerepel a technológia és társadalom viszonya, az internet közpolitikája és szabályozása, a médiapolitika, a média-ökoszisztéma változásai, a platformok és a tartalomelőállítás viszonya, az értékláncok, üzleti modellek, szerzői jogok, audiovizuális platformok, reklámpiac kérdései is. Az órákon a tanszéki oktató mellett a szakmából érkező meghívott (vagy éppen saját munkahelyükön közösen meglátogatott) előadók adnak elő a saját gyakorlatukra, tapasztalataikra építve.
  • Követelmények:
    - rendszeres és aktív jelenlét
    - beszámolás az olvasmányokról és órán elhangzott anyagokról
    - az olvasmányok és megvitatott problémák alapján reflexív, koherens értelmezések és álláspontok bemutatása

Meggyőzéstechnika BMEGT41M110

  • Oktató: Ziegler Zsolt
  • KOMMTERV specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • Téma: a kurzus célja a meggyőzés és manipuláció pszichológiai alapjainak, valamint ezek gyakorlati alkalmazásainak mélyreható vizsgálata. A hallgatók megismerkednek a kommunikáció és attitűdök mérésének módszereivel, a meggyőzés különbözőútjaival (szisztematikus és heurisztikus feldolgozás), valamint az önmeggyőzés és kognitív disszonancia elméletével. Továbbá, a kurzus keretei között a keretezési jelenségeket, a benyomáskialakítás folyamatait, és a tekintély,hitelesség szerepét a meggyőzésben tárgyaljuk. A résztvevők bepillantást nyerhetnek abba is, hogyan befolyásolják a társadalmi helyzetek és a többiek jelenléte a meggyőzés sikerét, illetve miként lehet ellenállni a manipulációs kísérletekkel szemben. A kurzus során a hallgatók különféle pszichológiai kísérleteket és elméleteket dolgoznak fel, és aktívan részt vesznek az előadásokon. A kurzus teljesítéséhez a hallgatóknak rendszeresen részt kell venniük az órákon, sikeresen meg kell írniuk két zárthelyi dolgozatot (ZH), valamint csoportos prezentációt kell tartaniuk az előre megadott olvasmányok alapján.
  • Követelmények: a kurzus teljesítésének feltétele a két ZH megírása és egy csoportos prezentációmegtartása. A ZH-k-ból és a prezentációból elérhető pontszám minimum 40 pont, és a hallgatóknak jelen kell lenniük az órák legalább 70%-án.

Digitális zeneipar BMEGT43M171

  • Oktató: Barna Emília
  • specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • DIGIMED, KULTIP: kötelező specializációs tárgy

Kulturális iparágak működése BMEGT43M140

  • Oktató: Lakatos Zoltán
  • specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • KULTIP: kötelező specializációs tárgy; DIGIMED, KOMMTERV: kötelezően választható specializációs tárgy
  • Téma: a tárgy célja, hogy megismertesse a hallgatókat a kulturális termelés és elosztás iparszerűen szervezett folyamataival. A kulturális iparágak meghatározást kiterjesztő értelemben használjuk: minden ágazatot a részének tekintünk, mely társadalmi jelentést termel és forgalmaz. A félév során a jelentés termelésének gazdasági és szociológiai kontextusát előtérbe helyezve vizsgáljuk az audiovizuális, nyomtatott és online sajtó, a film-, zene- és könyvpiac, sőt a PR-iparmeghatározó szereplőinek stratégiáját, viselkedését. Figyelmünk középpontjában a profitorientált piaci szereplők állnak, ezért a profitlogikán kívüli szereplők magatartásával mindig a tömegtermelés kapcsán foglalkozunk. Ezt az indokolja, hogy a kései kapitalizmusban a kulturális alkotások piacát nyereség-, sőt növekedésorientált nagyvállalatok uralják.
  • Követelmények: félévközi és félévvégi zh + írásbeli vizsga. A vizsga opcionális abban az esetben, ha valaki megajánlott jegyet kap. A vizsga kiváltható házi dolgozattal, megadott listából választható témákban. A félév során lehet többletpontokat szerezni rendszeres jelenléttel, teljesítményarányosan: 9 igazolt jelenlét utána megszerzett zh-pontszámok +25%-a jár, ebből a jobb zh-osztályzathoz nemszükséges pontok átkerülnek a vizsgapontszámokhoz.

Üzleti kommunikáció BMEGT41M114

  • Oktató: Danka István
  • specializációs tárgy, heti 4×45 perc, 5 kredit, vizsgajeggyel zárul
  • KOMMTER: kötelező specializációs tárgy; DIGIMED: kötelezően választható specializációs tárgy
  • Téma: mit jelent Public Relations és mi a célja? Mi a különbség a PR és a marketing között? Mi köze a jól megfogalmazott briefnek az üzleti tervekhez? Hogyan viselkedjen a sajtószóvivő krízishelyzetben? Milyen kommunikációs trükköket vethet be az a PR-munkatárs, aki egy új brandet szeretne bevezetni a köztudatba? Mit jelent a CSR, milyen dimenziói és megvalósulási formái léteznek? Mi a külső és belső vállalati kommunikáció viszonya egymáshoz, és hogyan kapcsolódik ehhez az employer branding? Hogyan változtatja meg mindezt az online kommunikáció, a közösségi média, és különösen annak legújabb formái? Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ az Üzleti kommunikáció órán, mely ebben tanulságos előadások és izgalmas gyakorlati feladatok során mutatja be az üzleti élet kommunikációs aspektusait. A félév során a hallgatók az üzleti kommunikáció interdiszciplináris elméleti alapjait sajátíthatják el, miközben változatos esettanulmányok elemzése során a gyakorlatban is hasznosítható, versenyképes ismereteket kapnak a Public Relations működési mechanizmusairól. A kurzus célja olyan ismeretek átadása, melynek segítségével a hallgatók egy vállalatkommunikációs lehetőségeit átlátják, menedzsment szinten kezelik és működtetik,legyen szó média-, fogyasztói, üzleti vagy szakmai kapcsolatairól. A hallgatók képessé válnak a média üzeneteinek alakítására, az esetleges krízisek kezelésére, a nyilvánossággal folytatott tudatos szervezeti kommunikáció irányítására.Az előadások során a hallgatók betekintést nyerhetnek a vállalaton belüli kommunikáció menedzselésébe, a cég reputációjának külső PR segítségével történő fejlesztésébe, a stratégiai tervezésbe és a reklám-marketing folyamatokba. A gyakorlati órák célja, hogy interaktív feladatokkal fejlessze a hallgatók kreatív, stratégiai, csoportos gondolkodásmódját, illetve az előadások során megszerzett tudást alkalmazzák a gyakorlatban. A hallgatók ezenkívül egy választott cég üzleti profilját elemzik egyénileg a félév során, fejlesztve kritikai érzéküket, betekintést nyerve egy cég napi szintű működési mechanizmusaiba, problémáiba, valamint a kutatómunka által megalapozva egy esetleges későbbi szakdolgozat témáját is.
  • Követelmények:
    1. Választott cég üzleti kommunikációs elemzése írásban (30%).
    2. A választott cég üzleti kommunikációs elemzésének szóbeli előadása és megvitatása (10%)
    3. Zárthelyi dolgozat az előadások témájából (20%)
    4. Órai munka a gyakorlatokon, nem kötelező feladatok (40+%)

Megjegyzések

Az órák felvételénél figyeljetek arra, hogy az itt megadott kódú tárgyat válasszátok ki. Hasonló vagy azonos néven, de más kódon meghirdetett kurzusokat ne vegyetek fel, mert más kódon meghirdetett kurzusok nem számolhatóak el a szak adott moduljaiban teljesített kreditként.

Ha kérdéseid vannak, akkor fordulhatsz:

  • oktatókhoz (keresd a megadott fogadóórájukon)
  • Tófalvy Tamás specializációvezetőhöz (DIGI)
  • Ecsediné Szabó Krisztina specializációvezetőhöz (KOMMTERV)
  • Barna Emília specializációvezetőhöz (KULTIP)
  • Gács Anna szakvezetőhöz
  • hallgatói ügyek intézése a tanszéken: Rajkó Andrea Fenya oktatas_komm_ma@gtk.bme.hu

2. évfolyam őszi félév

A mintatanterv ebben a félévben a következő tárgyakat javasolja felvenni:

  1. Csoportdinamika BMEGT43M170
  2. Kommunikációs és médiatechnológiák BMEGT43M115
  3. Digitális és online vizuális kommunikáció BMEGT43M160
  4. Kampánytervezés BMEGT41M116
  5. Politikai médiagazdaságtan BMEGT43M116
  6. Művészetfilozófia BMEGT43M193
  7. Diplomamunka konzultáció 1.
Kiemelt információ
Kérem, hogy a Neptunban a kurzusokat a hozzátok rendelt mintatantervben szereplő tárgyak közül vegyétek fel. SEMMIKÉPPEN SEM A MINDEN INTÉZMÉNYI TÁRGY LISTÁBÓl. Figyeljetek továbbá a tárgyak nevén kívül a tárgy itt, illetve a mintatantervben megadott kódjára is. Ha nem találtok egy tárgyat, akkor jelezzétek ezen az e-mail címre: oktatas_komm_ma@gtk.bme.hu

Órarend

Csoportdinamika BMEGT43M170

  • Oktató: Galgóczy Krisztina
  • kötelező tárgy az egész évfolyam számára
  • Téma: a csoportdinamika kurzus célkitűzése, hogy a hallgatók megismerkedjenek a csoportban működés alapvető jelenségeivel és dinamikájával annak érdekében, hogy a társas, kiscsoportos, intézményi és társadalmi szerepeket és szerepviszonyokat reflektíven tudják értelmezni és alkalmazni munkájuk során. A csoportdinamikai folyamatok feltárásához szociodrámamódszert alkalmazunk, mely azt a lehetőséget kínálja a hallgatóknak, hogy a csoportban működés sajátosságait több perspektívából tapasztalják meg, és rátudjanak tekinteni mind a csoport, mind saját működésükre társas közegben. A módszer lehetőséget kínál egy különleges tanulási folyamatra is:segítségével az itt és mostban lévő csoportalakulást nem csak megélhetik,megfigyelhetik, hanem az azokból való következtetések eredményeit közvetlenül próbálhatják. Mindennek az eredményét pedig közös csoportműködési- és társadalmi megértésbe fordítjuk. 
    Az órák  háromtípusú tevékenységet céloznak: 
    ●        saját élmény szerzése,
    ●        csoportdinamikai jelenségek megfigyelése, és
    ●        aszakirodalomban használt fogalmak elsajátítása. A kurzus ebbena félévben a hallgatók által hozott közösségi, intézményi vagy társadalmi témákdramatikus feldolgozásán keresztül vizsgálja a csoportban működés sajátosságaitvalamit azt, hogy milyen szerepek és milyen felelősségekjelennek meg egy adott csoportban, és hogyan lehet hatékonyabbá tenni acsoporton belüli együttműködést.A megfigyelések sajátélményen és azarra való reflexión keresztül válnak közös felismerésekké.   A kurzus  lehetőséget kínál arra, hogy a hallgatók akreatív akciómódszer egyes technikáit kipróbálják és gyakorolják, azzal acéllal, hogy ezeket vagy egyes elemeit alkalmazni tudják, amikor csoporttaldolgoznak.
  • Követelmények
    ●      aktív órai részvétel
    ●      minden óra után egy kb. fél oldalas csoportdinamikai összefoglaló írása és feltöltése
    ●      a kurzus végén egy rövid esszé leadása arról, hogy mit tanultál magadról, a csoportról és a társadalomról
    ●      max 10%  hiányzás

Kommunikációs és médiatechnológiák BMEGT43M115

  • Oktatók: Janky Béla és mtsai.
  • kötelező tárgy az egész évfolyam számára
  • Téma: a kurzus célja kettős. Egyrészt áttekintést kíván nyújtani a digitális környezetben dolgozó kommunikációs szakemberek számára a munkájuk során előkerülő, utóbbi időben jelentőssé váló fogalmak tartalmáról, továbbá ezek szakmára, gazdaságra és társadalomra gyakorolt potenciális hatásairól. Szándékunk,hogy a BME-ről kikerülő kommunikációs szakemberek nagy vonalakban értsék, hogy mivel foglalkoznak technológiai munkatársaik, és jobban lássák, hogy milyen lehetőségei, korlátai és erőforrás-igényei lehetnek egy-egy technológiai tevékenységnek. A félév során tárgyaljuk a mesterséges intelligencia, a felhasználó-irányító algoritmusok, a kvantum számítástechnika és a digitális archiválás illetve -adatkezelés témáit. A kurzus másik célja, hogy kiscsoportos gyakorlati foglalkozások keretében vezesse be a hallgatókat egy-egy, a felkínált palettából általuk választott digitális technológiai eszköz kezelésébe. A választható eszközök:
    -  Adatbázis kezelés (SQL nyelv segítségével)
    -  Képszerkesztés (Photoshop segítségével)
    -  Képgenerálás generatív mesterséges intelligenciasegítségével (prompt engineering)
    -  Gépi tanulás (mesterséges intelligencia alapú adatelemzés – Chat GPT segítségével)
  • Követelmények: az áttekintések anyagából (előadás-vázlatok) október 28-án teszt-jellegű ZH-dolgozatban számolnak be a hallgatók. A gyakorlati foglalkozások ezután kezdődnek. A foglalkozásokat órai gyakorlati beszámoló zárja. A félévi jegyet 50-50%-ban határozza meg az elméleti-és a gyakorlati beszámoló minősítése. Az elméleti áttekintő előadások 90 percesek. Az október 28-i felhalmozódó szabad kontaktórákat a gyakorlati foglalkozásokhoz kötődő egyéni-és kiscsoportos konzultációk során használjuk fel.

Digitális és online vizuális kommunikáció BMEGT43M160

  • Oktató: Csizik Balász
  • DIGIMED: kötelező specializációs tárgy; KOMMTERV, KULTIP: kötelezőenválasztható specializációs tárgy

Politikai médiagazdaságtan BMEGT43M116

  • Oktató: Lakatos Zoltán
  • KULTIP: kötelező specializációs tárgy; DIGIMED, KOMMTERV: kötelezően választható specializációs tárgy
  • Téma: a kurzus a médiagazdaság, elsősorban a tömegmédia szereplőinek tartalomtermelésével foglalkozik. Nézőpontja egyszerre szociológiai és közgazdaságtani: arra a kérdésre keressük a választ, hogy milyen társadalmi tényezők, mechanizmusok alakítják a tömegmédia tartalomkínálatát. Megközelítésünk kvalitatív és kritikai. Kvalitatív, mert a formátumokkal és a mennyiségekkel szemben elsősorban a tartalom számokkal, statisztikákkal nem megragadható aspektusaira fókuszálunk. Kritikai, mert a médiagazdaság vizsgálatának kiindulópontja a tartalomtermelés társadalmi kontextusa, kiemelt jelentőséget tulajdonítva a hatalmi dimenziónak. A kurzus célja, hogy a hallgatók képesek legyenek a tömegmédia által termelt tartalmak politökonómiai elemzésére, azaz a nyilvánosságban betöltött funkciójuk, különösen az elitek erőforrásainak újratermelésében játszott szerepük vizsgálatára.
  • Követelmények: félévközi zh + vizsga. A vizsga 100%-ban médiatartalom elemzéséből áll. Utóbbi lehet írásos (nyomtatott, online, stb.),mozgókép vagy hang. Tekintettel a nem írásbeli médiaformátumokra, egyes vizsgákat online platformon (Moodle) bonyolítunk le. Lehet többletpontokat szerezni rendszeres jelenléttel, teljesítményarányosan: 9 igazolt jelenlét után a megszerzett zh-pontszámok +25%-a jár, ebből a jobb zh-osztályzathoz nemszükséges pontok átkerülnek a vizsgapontszámokhoz. A vizsgáztatás feltételei alakíthatók annak fényében, hogy a hallgató a tantermen kívüli programok közül melyeken vett részt. (Pl. a vizsgatéma választható lesz, több idő jár az online vizsgázáshoz.)

Kommunikációs Kampánytervezés BMEGT41M113

  • Oktató: Ecsediné Szabó Krisztina, Ziegler Zsolt
  • KOMMTERV: kötelező specializációs tárgy; DIGIMED, KULTIP: kötelezően választható specializációs tárgy

Diplomamunka konzultáció 1. BMEGT43M117

  • Oktató: konzulens
  • kötelező tárgy
  • a konzultációs órának az a célja, hogy segítse a diplomamunka elkészítését; érdemjegyet a konzultációs munkára kap a hallgató. A szakdolgozati téma- és konzulensválasztás módjáról, a konzultációs munka formájáról a félév elején tájékoztatást kaptok. A konzultáció adminisztrációja a moodle-felületen lesz.

Ha kérdéseid vannak, akkor fordulhatsz:

  • oktatókhoz (keresd a megadott fogadóórájukon)
  • Tófalvy Tamás specializációvezetőhöz (DIGI)
  • Ecsediné Szabó Krisztina specializációvezetőhöz (KOMMTERV)
  • Barna Emília specializációvezetőhöz (KULTIP)
  • Gács Anna szakvezetőhöz
  • hallgatói ügyek intézése a tanszéken: Rajkó Andrea Fenya oktatas_komm_ma@gtk.bme.hu

BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék

1111 Budapest, Egry József u. 1. E.ép. 7. emelet, 715.

© 2023 BME Szociológia és Kommunikáció Tanszék